Cella Milano Beard Sanitizer Gel bezoplachový dezinfekční gel na vousy 150 ml
Kód: 12193Kamenná prodejnaNuselská 50 v Praze
Věrnostní programRegistruj se a ušetři
Doprava zdarmaDoprava zdarma od 2000 Kč
SLICKSTYLE PARTNERNízké ceny pro profíky
Související produkty
Detailní popis produktu
Cella Milano Beard Sanitizer Gel je exkluzivní dezinfekční gel na vousy, který je navržen tak, aby zajišťoval účinný antibakteriální a čisticí účinek pro všechny typy vousů.
Jeho účinné složení obohacené o provitamin B5 má čisticí antibakteriální a deodorační účinek. Používejte bez oplachování.
Praktický a hygienický přípravek, který musíte mít k dispozici kdykoli během dne (v polední pauze, při koktejlu,...); vezměte si jej vždy s sebou a vaše vousy budou vždy hebké a příjemně voňavé.
Použití
Rovnoměrně rozetřete po vousech až k pokožce. Masírujte, dokud se zcela nevstřebá.
Neoplachujte. Používejte denně.
Vyrobeno v Itálii značkou Cella Milano s tradicí od roku 1899.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Balzám na vousy |
---|---|
Obsah: | 150 ml |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Cella Milano je italská značka výrobků pro holení a mužskou péči s tradicí od roku 1899.
Na konci 19. století Milán vzkvétal jako rušné město s módními kavárnami, divadly a elektrickým osvětlením, které se vyznačovalo dynamickou atmosférou a módou. Vznikla společnost Cella, která se zaměřovala na krásu a nabízela výrobky jako mýdla, vůně a vlasovou kosmetiku, aby uspokojila rozvíjející se estetické preference. Ve městech, jako je Paříž a Londýn, se prosadily barbershopy, které se staly společenskými centry pro diskuse na různá témata. Výrobci mýdel Cella usilovali o dokonalost a používali jedinečný postup, který umožňoval získat vysoce kvalitní mýdlo. Úspěch společnosti se vyznačoval oceněními a uznáním, což upevnilo její postavení v italském toaletním a parfumérském průmyslu.
Koncentrovaný mýdlový krém na holení společnosti Cella si pro své výjimečné vlastnosti získal oblibu u holičů, což přispělo k důvěrnému vztahu mezi holiči a klienty. Zavedení bezpečnostních holicích strojků po první světové válce přesunulo rituál holení z holičství do soukromých koupelen a společnost Cella se tomuto trendu přizpůsobila. Vyvinula charakteristické obaly a ikonické obrázky, které podporovaly myšlenku holení jako osobní, soukromé rutiny. Mýdlový krém na holení, který byl pro značku Cella charakteristický, byl postupem času zdokonalován a v 50. a 60. letech 20. století byla v reklamách značky zdůrazňována jeho čistota a účinnost.