Cella Milano Shaving Set Traditional dárková sada na holení
Kód: 12190Kamenná prodejnaNuselská 50 v Praze
Věrnostní programRegistruj se a ušetři
Doprava zdarmaDoprava zdarma od 2000 Kč
SLICKSTYLE PARTNERNízké ceny pro profíky
Související produkty
Detailní popis produktu
Dárková sada na holení od italské ikonické značky Cella Milano s tradicí od roku 1899. Shaving Set Traditional se skládá z:
Cella Milano Fast Cream For Precision Shaving krém pro rychlé a přesné oholení 150 ml
Bez použití štětky pro extra rychlé oholení. Transparentní na tváři, aby byla dokonale vidět místa k oholení, ideální pro konturování vousů, kotlet, knírů a bradky.
Cella Milano After Shave Balm balzám po holení 100 ml
Po holení potřebuje citlivá pokožka péči a pozornost, aby se obnovil její původní stav. Textura krému po holení Cella Milano se snadno vstřebává, není mastná a napomáhá regeneraci buněk.
Sada dokonale odráží kulturu a filozofii značky Cella Milano. Harmonické výrobky, promyšlená sada a mimořádně sofistikované balení ve své jednoduchosti.
Vyrobeno v Itálii značkou Cella Milano s tradicí od roku 1899.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Cella Milano je italská značka výrobků pro holení a mužskou péči s tradicí od roku 1899.
Na konci 19. století Milán vzkvétal jako rušné město s módními kavárnami, divadly a elektrickým osvětlením, které se vyznačovalo dynamickou atmosférou a módou. Vznikla společnost Cella, která se zaměřovala na krásu a nabízela výrobky jako mýdla, vůně a vlasovou kosmetiku, aby uspokojila rozvíjející se estetické preference. Ve městech, jako je Paříž a Londýn, se prosadily barbershopy, které se staly společenskými centry pro diskuse na různá témata. Výrobci mýdel Cella usilovali o dokonalost a používali jedinečný postup, který umožňoval získat vysoce kvalitní mýdlo. Úspěch společnosti se vyznačoval oceněními a uznáním, což upevnilo její postavení v italském toaletním a parfumérském průmyslu.
Koncentrovaný mýdlový krém na holení společnosti Cella si pro své výjimečné vlastnosti získal oblibu u holičů, což přispělo k důvěrnému vztahu mezi holiči a klienty. Zavedení bezpečnostních holicích strojků po první světové válce přesunulo rituál holení z holičství do soukromých koupelen a společnost Cella se tomuto trendu přizpůsobila. Vyvinula charakteristické obaly a ikonické obrázky, které podporovaly myšlenku holení jako osobní, soukromé rutiny. Mýdlový krém na holení, který byl pro značku Cella charakteristický, byl postupem času zdokonalován a v 50. a 60. letech 20. století byla v reklamách značky zdůrazňována jeho čistota a účinnost.