Suavecito Thickening Conditioner kondicionér pro hustotu vlasů 237 ml

Kód: 585/M382
649 Kč
Skladem
Možnosti doručení

Kondicionér Suavecito Thickening Conditioner na zahušťování vlasů obsahuje niacinamid a další složky, které jsou oblíbené v šamponech proti vypadávání vlasů pro své účinky na růst vlasů.

Detailní informace

Kamenná prodejnaNuselská 50 v Praze

Věrnostní programRegistruj se a ušetři

SLICKSTYLE PARTNERNízké ceny pro profíky

Detailní popis produktu

Před použitím některého z produktů Suavecito pro ošetření vlasů si přečtěte rozsáhlé informace na tomto odkazu na webu Suavecito.com.

Tato řada pro léčbu vypadávání vlasů je navržena z produktů, které pracují jako tým a podporují růst vlasů. Zatímco krém na matné vlasy blokuje DHT v boji proti vypadávání a řídnutí vlasů, roztok minoxidilu vytváří optimální prostředí pro růst vlasů a kondicionér pro zahušťování a šampon pro zahušťování urychlují tento proces a pomáhají vlasům vypadat plnější.

Kondicionér Suavecito Thickening Conditioner na zahušťování vlasů obsahuje niacinamid a další složky, které jsou oblíbené v šamponech proti vypadávání vlasů pro své účinky na růst vlasů. Rozmarýnový olej se běžně používá k podpoře růstu vlasů podobně jako minoxidil. Biotin je považován za důležitý pro zdraví vlasů. Bylo prokázáno, že kofein prodlužuje růstovou fázi vlasových folikulů a funguje dobře v kombinaci s minoxidilem a/nebo blokátory DHT.

Přípravky na ošetření vlasů nejlépe fungují ve spojení s 5% roztokem Minoxidilu. Vzhledem k mezinárodní regulaci kosmetiky nejsme schopni tento výrobek od společnosti Suavecito získat. Je však běžně dostupný v místní lékárně.

Doplňkové parametry

Kategorie: Kondicionér pro muže
Obsah: 237 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Suavecito Pomade, hispánská značka vlasových produktů a kosmetiky z Kalifornie se pyšní tím, že vyrábí úžasné vlasové pomády, které jsou rozpustné ve vodě, ale drží jako vosk. Společnost, která se v USA stala kulturním fenoménem a ze svých produktů dokázala vytvořit nejen každodenní povinnou výbavu každého muže, ale také lifestyle produkt, kterým po celém světě žijí statisíce oddaných příznivců.