Cella Milano Pre Shave Gel před holením 75 ml
Kód: 12196Kamenná prodejnaNuselská 50 v Praze
Věrnostní programRegistruj se a ušetři
Doprava zdarmaDoprava zdarma od 2000 Kč
SLICKSTYLE PARTNERNízké ceny pro profíky
Související produkty
Detailní popis produktu
Cella Milano Pre Shave gel před holením je nezbytný pro přípravu pokožky na holení. Speciální gel určený ke změkčení a nadzvednutí chloupků vytváří bariérový efekt, pomáhá holicímu strojku klouzat po tváři a optimalizuje holení, snižuje zarudnutí, podráždění a bolest.
Proč funguje
Gelové složení obohacené o provitamín B připravuje pokožku na holení a chrání nejcitlivější pokožku před drobnými pořezáními a podrážděním. Zároveň nadzvedává a změkčuje chloupky, čímž zajišťuje rychlejší a bezbolestné holení.
Použití
Navlhčete obličej teplou vodou, naneste gel Cella Pre-Shave a krouživými pohyby masírujte obličej proti přirozenému růstu chloupků. Neoplachujte.
Poté naneste krém na holení.
Vyrobeno v Itálii značkou Cella Milano s tradicí od roku 1899.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Příprava před holením |
---|---|
Obsah: | 75 ml |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Cella Milano je italská značka výrobků pro holení a mužskou péči s tradicí od roku 1899.
Na konci 19. století Milán vzkvétal jako rušné město s módními kavárnami, divadly a elektrickým osvětlením, které se vyznačovalo dynamickou atmosférou a módou. Vznikla společnost Cella, která se zaměřovala na krásu a nabízela výrobky jako mýdla, vůně a vlasovou kosmetiku, aby uspokojila rozvíjející se estetické preference. Ve městech, jako je Paříž a Londýn, se prosadily barbershopy, které se staly společenskými centry pro diskuse na různá témata. Výrobci mýdel Cella usilovali o dokonalost a používali jedinečný postup, který umožňoval získat vysoce kvalitní mýdlo. Úspěch společnosti se vyznačoval oceněními a uznáním, což upevnilo její postavení v italském toaletním a parfumérském průmyslu.
Koncentrovaný mýdlový krém na holení společnosti Cella si pro své výjimečné vlastnosti získal oblibu u holičů, což přispělo k důvěrnému vztahu mezi holiči a klienty. Zavedení bezpečnostních holicích strojků po první světové válce přesunulo rituál holení z holičství do soukromých koupelen a společnost Cella se tomuto trendu přizpůsobila. Vyvinula charakteristické obaly a ikonické obrázky, které podporovaly myšlenku holení jako osobní, soukromé rutiny. Mýdlový krém na holení, který byl pro značku Cella charakteristický, byl postupem času zdokonalován a v 50. a 60. letech 20. století byla v reklamách značky zdůrazňována jeho čistota a účinnost.