Dick Johnson Shower Gel sprchový a chladivý gel pro muže 225 ml

Kód: 11714
379 Kč
Skladem
Možnosti doručení

Dick Johnson Shower Gel kombinuje dva produkty: tradiční sprchový gel a chladivý gel. Sprchový gel lze použít k účinné očistě celého těla a má silnou vůni mentolu.

Detailní informace

Kamenná prodejnaNuselská 50 v Praze

Věrnostní programRegistruj se a ušetři

SLICKSTYLE PARTNERNízké ceny pro profíky

Detailní popis produktu

Dick Johnson Shower Gel kombinuje dva produkty: tradiční sprchový gel a chladivý gel. Sprchový gel lze použít k účinné očistě celého těla a má silnou vůni mentolu. Účinek chldivého gelu nastupuje, pokud necháte gel chvíli působit na pokožce. Chladivé pálení začíná skrytě, ale čím déle necháte gel na pokožce, tím je "příjemnější". Je to ideální výrobek, který můžete použít k ochlazení, obnově nebo uvolnění svalů po námaze.

Výrobek můžete používat jako běžný sprchový gel. Naneste a opláchněte, abyste necítili pálení.

Doplňkové parametry

Kategorie: Sprchový gel pro muže
Obsah: 225 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
4x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

DICK JOHNSON, to je svérázná chlapská kosmetika z Finska. Dick Johnson je tenkou hranicí mezi špínou a luxusem. Jako zazobanej fracek, kterej utratí spoustu peněz za koks a šlapky, přičemž stále nosí značkové oblečení a jezdí v luxusních autech... a příští víkend to zopakuje.
 
Někteří lidé se modlí k Bohu pouze jeden den v týdnu. Pro lidi z Dick Johnson je každý den dnem, kdy děkují Všemohoucímu za to, že jim dal znalosti a sílu vytvářet kvalitní výrobky, které mohou ukázat světu. Namyšlený? Sakra ano... Protože s přístupem, který vznikl v nejdrsnějším počasí této severské pustiny zvané Finsko, vědí, že si to zaslouží. Kruté zimy v nich vypěstovaly poctivý přístup, o kterém se nesmí pochybovat a se kterým si rozhodně není radno zahrávat.
Jejich výrobky, poslání a snaha vychází ze stavu mysli; žádný strach a žádné pochybnosti. Luxusní výrobky v kombinaci s přístupem umožňují širokému publiku od "průměrného Joea" až po podnikatele, kteří milují luxus a kokeš!!!

Historicky se vždy říkalo, že nikdy není dobré být Dickem, ale my pevně věříme, že každý by se měl snažit být Dickem Johnsonem. Koneckonců, Ježíš nezemřel, jen si změnil jméno... Přidejte se ke kultu.