Cella Milano Organic After Shave Lotion voda po holení s aloe-vera 100 ml
Kód: 12172Kamenná prodejnaNuselská 50 v Praze
Věrnostní programRegistruj se a ušetři
Doprava zdarmaDoprava zdarma od 2000 Kč
SLICKSTYLE PARTNERNízké ceny pro profíky
Související produkty
Detailní popis produktu
Voda po holení s aloe-vera od italské ikonické značky Cella Milano s tradicí od roku 1899. Ideální pro jemné osvěžení a hydrataci pokožky po holení. Její speciální složení obohacené o organické Aloe Vera zklidňuje zarudnutí a zabraňuje podráždění, přičemž zaručuje hydratační účinky.
Exkluzivní vůně vody po holení začíná směsí ovocných tónů v kombinaci se svěží vůní růžového pepře. Srdce je dokonalou kombinací elegantních tónů damašské růže a jasmínu, obklopených kouřovou aurou břízy. V základu se vznášejí tóny labdanum, vzácných dřev a jantaru dodávající výjimečnou hřejivost a bezkonkurenční vytrvalost.
Aplikujte velkoryse, naneste na obličej a rozetřete, dokud se zcela nevstřebá. Upozornění: vyhněte se očnímu okolí.
Vyrobeno v Itálii značkou Cella Milano s tradicí od roku 1899.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Voda po holení |
---|---|
Obsah: | 100 ml |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Cella Milano je italská značka výrobků pro holení a mužskou péči s tradicí od roku 1899.
Na konci 19. století Milán vzkvétal jako rušné město s módními kavárnami, divadly a elektrickým osvětlením, které se vyznačovalo dynamickou atmosférou a módou. Vznikla společnost Cella, která se zaměřovala na krásu a nabízela výrobky jako mýdla, vůně a vlasovou kosmetiku, aby uspokojila rozvíjející se estetické preference. Ve městech, jako je Paříž a Londýn, se prosadily barbershopy, které se staly společenskými centry pro diskuse na různá témata. Výrobci mýdel Cella usilovali o dokonalost a používali jedinečný postup, který umožňoval získat vysoce kvalitní mýdlo. Úspěch společnosti se vyznačoval oceněními a uznáním, což upevnilo její postavení v italském toaletním a parfumérském průmyslu.
Koncentrovaný mýdlový krém na holení společnosti Cella si pro své výjimečné vlastnosti získal oblibu u holičů, což přispělo k důvěrnému vztahu mezi holiči a klienty. Zavedení bezpečnostních holicích strojků po první světové válce přesunulo rituál holení z holičství do soukromých koupelen a společnost Cella se tomuto trendu přizpůsobila. Vyvinula charakteristické obaly a ikonické obrázky, které podporovaly myšlenku holení jako osobní, soukromé rutiny. Mýdlový krém na holení, který byl pro značku Cella charakteristický, byl postupem času zdokonalován a v 50. a 60. letech 20. století byla v reklamách značky zdůrazňována jeho čistota a účinnost.